Zynpmom 2 buçuk senedir kullanıyorum gayet memnunum ben, evimde 100 m2. Güçlü modda yaparsa iki şarjda bitiyor standart olursa tek şarj yetiyor. Xiaomi vacuum mop pro 2. Ben aldıktan sonra çıkan roborocklar vs onlarda güzel. Ama tavsiyem mümkünse Xiaomi al, ilk o çıkardı kalitesi onun güzel. Diğerleri bir nevi taklit. Bi tanıdığım fakir almış asla kullanmıyor çünkü güzel değil. Karaca, homend bunları da duydum kimse memnun değil.