erseerse İyi akşamlar kızlar. Bebeğimin kalbinde arsa var. Doğduktan sonrada kesinleşti. Çok ama çok kusuyor. Salı doktora gideceğiz ama şu an öğrenmem lazım. Bebeği böyle olanlar da kusuyor mu? İçinde hiç bir şey kalmıyor sanki. 4aylık oluyor pazartesi günü
Cinaravci66 erseerse benim bebeğim şuan 15 aylık tam tamına 9 aylık olana kadar yediği içtiği herşeyi kustu miğdesinde hiç birşey kalmıyordu sanki. Reflüsü de yoktu veya başka bir problemi. Çok fazla doktorlara götürdük ilaç ta kullandık ama hiç bir faydası olmadı. Bebeğim 9 buçuk aylıkken yürümeye başladı ve yürümeye başladığı zaman kusması tamamen kesildi. Sadece biraz sabır istiyor. Allah yardımcınız olsun
Hillora erseerse benim bebeğimde 3 aylık reflüsü var çok fazla kusuyor dik tutsakta yatırsakta farketmiyor doktorunuza söyleyin isterseniz
Arzudr erseerse bende 22. Haftamda ogrendım gecen hafta doktor down olablır dedı araa oldugu ıcın dna yaptık aomuc beklıyoruz ama arsayı cok arastrdım kusma vs olabılırmıs yutmaya baskı yaptıgından dolayı mutlaka cocuk kardıyolojıye gidin basıt bır amelıyatla duzelıyormus
erseerse Arzudr merhaba geçmiş olsun. Çok araştırdım. Kalpte arsa down için pek önemli bir belirteç değil. Bu teşhisi olan arkadaşlarımdan hiç birinde doğduktan sonra down çıkmadı. Ki benimkinde başka belirtiler de vardı. İçinizi rahatlatmak istedim yazarak 💐 bebeğim 18 aylık. Benim çok tatlı tüketmemden kusuyormuş bırakınca düzeldi. Teşekkür ederim 🥰
Arzudr erseerse öyle mi çok teşekkür ederim yazdıgınız için inşallah bizimde öyledir sağlıkla büyütürüz inşallah
Dejajavu Bende bugün öğrendim arsa durumunu yaşıyoruz 22 haftalık gebeyim . Sağlık durumunuz nasıl . Çok moralim bozuk amniyosentez olacağım
erseerse Dejajavu merhabalar. Çok geçmiş olsun ❤️🩹 şöyle söyleyeyim maşallah hiç bir sıkıntı yok. Down sendromuyla ilişkilendirilmesinin sebebi onların kalplerinin daha çok incelenmiş olması demişti doktorum. Normal insanlarda da çok sık görülüyor demişti. Öyle de oldu. O dönemde bu vesileyle tanıştığım biri daha vardı. Onun bebeği de çok sağlıklı. Başka bir belirti yoksa endişe etmeyin 🥹
mamaisqueen erseerse çok şükür bir rahatsızlığımız yok ama bebeğim 5. ayına kadar aşırı derece de kusuyordu sonra birden yavaşladı mamaya geçince de tamamen durdu. Belki kalp rahatsızlığıyla alakalı değildir diye yazmak istedim.
Dejajavu mamaisqueen 3 yıl olsada benim için çok önemli şuan nasılsınız ileride bir sıkıntı yaşadınız mı hayat kalitesini etkiliyor mu yoksa normal bir şekilde devam ediyormusunuz