Bizim doktorumuz bebegin genel durumunda sıkıntı yoksa, kaka yapamama tek basina bir sorun degil demisti buna surekli kusma, karinda surekli sislik eslik ediyorsa bizim icin onemlidir seklinde bir açıklama yapmıştı. Bebegin poposundan bir sey vermekten ziyade 1 cay kasigi zeytinyagini agizdan vermek daha mantikli sanki, o da zor durumda kalinca. Hatta gecen gun doktorumuza fitil kullanimiyla ilgili bir sey sordum, ne gerek var ağızdan her seyi denemeden once direkt popodan müdahaleye diye karşı cikmisti 😊