QueenMommm Oooo düzensizlik olması normal 1 seneye kadar bende sadece bi kere oldum 4 ay oldu olmadım hala
ikikizannesi Oooo normal ilk cocugumda 3. Ay oldum ikincide 40 cikar cikmaz suan ucuncu bebis 3 aylik halen olmadim bekliyorum bakalim
Humhuma1 Oooo bende sezeryan oldum c.m.sezeryandan 2 ay sonra adet oldum.. sütüm çok az di bebeğim emmedi diye kesildi tamamen ondan hemen adet oldum.bebegniz emiyorsa süt hormonlarindan dolayı hemen adet olunmuyor
Halimea Oooo ben 4 ayda ilk regl oldum🤗 38 gundur yine olmuyorum .kan tahlili verdim Ama hamile değilim.
babyfaceee Oooo benimde 3 ay oldu aynıyım. İlk doğumda kırkım çıkınca olmustu. Kendimi acaip şiş gibi hissediyorum ya
EkiminAnnesi Oooo 7.ayımdayım hala olmadım. Normal zaten ilk bir yıl olmamak. Zamanla düzene girecek. Emzirdiğimiz için adet olmamızı sağlayan hormonlar baskılanıyor o yüzden bu durum biraz rafa kalkmış olacak..