Kendincebiri hafif pembemsi bir akıntı oldu ve sonra kahverengiye döndü ve kasık ağrısı oldu:Koyu kırmızı olmadığı sürece sorun yok.Ben bu kanama olduğunda hamile olduğumu biliyordum, o yüzden hemen doktora danıştım, bir iğne verdi, birkaç gün vuruldum ve bol bol dinlendim.