Bebegım bı haftadır kabız. Doktora gittm bı ılac verdı toz her hafta yap geçmessr dedı ama nerden geldi bu kabızlık boyle. Yaptım baya içini boşlltı ilaç tuvaletini yaptırdı ama gene yapmıyor 2 gundur ben hep bu ılaclmı yaptırıca . Aynı yemekleri veryoruö farklı birşey vermıyorum kızım gunde 2 kere bıle yapardı onceden