Yamanikomm Kizlar bugun ogluma avent suluk aldim ancak cekimi zor geldi bende denedeim banada zor geldi oylemi acaba
BarlasMomm Yamanikomm biz kullaniyoruz ben hic denemedim ama oglum rahatlikla iciyor..kac aylik bebeginiz
defnesmomm Yamanikomm evet, içerken zor oluyor ben de denedim ama kızım içiyor. 😊 11 aylıkken almıştık, 2 yaşında şu an. Uzun süre kullanılan, dayanıklı bir suluk bence.
Mehtapceren Yamanikomm bende ilk bebegime verdigimde icemedi gibi oldu ama sonra ögreniyorlar 7 ay 10 gunluk kizim 40 gun oldu ek gidaya baslayalı simdi lıkır lıkır iciyor suyu😂
Ssssraa Boğazında kalmasın diye bu sistem aslında. Oğlum alışmıştı ve uzun süre kullandık çok da memnundum