Kızlar merhaba ben 33 gün önce sezeryan oldum Allah’a şükürler olsun iyiyim sezeryan yerim de iyi. Bende şöyle bir sorun var kızlar benim sağ popomun kenarı (az bir kısım) hissiz his yok.. birde dün fark ettim o kısma dokununca içinde bir sertlik var ve bastırınca ağrıyor azıcık ama bastırmadığımda bişey yok aynı sorunu yaşayan var mı ?