Annee Yamacbey bende geceleri gözü kapalı emiyo uyuyo ama gazını çıkartmıyo seninki çıkarıyomu ? Gündüzler on dk da kalkıyo yarn saat ayakta sallyomda öle uyuyo salladğma deymyo