Külot bezini kullanıyorum hıc sıkıntı olmadı cok klın bır bez degıl, prima goon karısık kullanıyrm cok memnunum, daha once gece gıydırmemıstım, 3-4 gundur yuksek atesı var külot beze ıtıraz etmedıgı ıcın goon taktım uzun kaldı pişik yapar dıye de korktum ama pişik yapmadı.