Tugcearel Anneler oğlumun boyu 85 cm. Ve bayağı kısa duruyor bizimle aynı ayda olanların boyları kaç cm acaba. Ben boşuna mı endişeleniyorum yoksa normal mi
Minik_kusummm Tugcearel genetik olabilir anne baba kısa ise normal oglum 18.ay asisinda 93 cm çıktı ben uzunum esim minyon bana cekmis dayilari ile
Omertugra20 Tugcearel genetikle alakalı bir durum bende ortalamamızı alır diye düşünmüştüm ama babaya çekti oğlum 18 aylık 90 cm ( benim boy 1.60 eşim 1.94 )
merve5561 Tugcearel persentilde kısa değil ki canım kızım 2 yaşında 85 cmdi dr normal demişti 3 yaşında 101 cm oldu baya iyi dedi boyu
huzunkovankusu Tugcearel 20 aylık 84 cm. Bizim de biraz altında ortalamanın ama takip edelim demişti doktor. İlerleyen zamanlarda büyüyecektir demişti. Ben akşamları argivit vermeye başladım ama bakalım faydasını görecek miyim bilmiyorum 🥲
Dondurmalikahve Tugcearel Yorumlara baktımda bayağı upuzun bebekler var maşallah. Yaşıtlarından uzunlar. Sizin bebeğinizin boyu da iyi tam ortalama bir boy. Tabi genetik meselesi.
Miniknur Her bebek farklı. Bizde 18. Ayda gittik 92 cm dedi. 2,5 yaş gözüküyor dedi bazıları bizi de korkutuyordu çok uzun da düşündürüyor insanı ama genetik heralde ben 180 baba 190 ve 2 sülalede de hiç 173 altı yok
huzunkovankusu Minik_kusummm Oğlumun çok iştahsız olduğu benim artık kafayı yemek üzere olduğum bi dönem doktorumuz önermişti canım şurup. Sabah verelim demişti iştah açsın diye. Hakikaten iştah için çok işe yaradı. Eczacı da boyu uzasın istiyorsanız akşamları verin demişti şimdi onu deniyorum 😅 Bizimki de yaşıtlarının yanında kısa duruyor 😔 Ben 1.64 eşim 1.78 normal sanırım 🥲
Minik_kusummm huzunkovankusu yaaaa bende kullaniyim dis doneminde iştahı gidiyor cnm 19 ay icin uygunmudur genetiktir cnm boy sağlıklı olsn kisa olsun hem o hic belli olmaz erkek kardesmdr kisaydi annem sıkıntı ederdi piknik tüpü gibi kaldi boyu diye 😄😄 ergenlikte bi uzadi beni ikiye katladı 🥰 bende oyleymisim mesrla kisa kilolu simdide uzunum zayıfım büyüdükçe cok değişir daha 🌺
huzunkovankusu Minik_kusummm ya evet başta sağlık tabi canım, eskisi gibi yemek takıntım yok eskiden deli gibi yemesine takıntılıydım 😂 Sağlıklı olsun da, boyu kısa da kalmasa iyi olur tabi inş öyle olur sağol canım 💕