Bugün 17 aylık oğlumu oyun grubuna götürdüm. 2 saatlik oyun grubunun yarım saatinde müzikli video açıyorlar büyük bir ekranı izleyerek karşısında oynuyor çocuklar. Ben evde tv açmıyorum orda ekranı açınca şaşırdım hiç uygun gelmedi bana. Ben çocuğum akranlarıyla oynasın sosyalleşsin diye götürdüm tv yi evdede açardım yani. Böyle olması normal mi acaba oraya devam etsem mi bıraksam mı bilemedim??