Kızlar bebekle dışarı çıkacaktık, dışarıda emziremem diye sütümu sagdim biberona koydum. 1 saat falan sonra bebek aglayinca biberondan verdim direk bebege. Ama bugun hava dışarıda yagmurlu soguktu ve biz markete girmistik markette maglum klimali soğuk. biberon ve icindeki süt de sogumusytur haliyle. Sizce bi zarari olur mu, yenidoganin bogazi ağrır mi ki çok üzülüyorum nasil yaptım bu hatayi