Nesli06 Bakımınızı nasıl yapıyorsunuz. Mesela saçlarım çok kuru ve uçları aşırı kırılıp dökülüyor bi çözümünüz var mı
EtiPetito Nesli06 sülfatsız şampuan, duşta morfose mor maske, duş öncesi 2 3 saat hc saç serumu sürüp bekletmek, kurutmadan önce serum sürmek vs
ElifDuaninAnnesi Nesli06 ben doğuştan sarıyım 3 ayda bir evde kendim keratin bakımı yapıyorum çok şükür düzeldi saçlarım dökülme durdu saçlarıma bi can geldi
ikikizannesi Nesli06 glis spreyler var onun icine loreal elsevin falan kremleri var onlardan koyuyorum calkaliyorum yumusacik hep saclarim
Birkedilianne Nesli06 Aynı marka canım wella yine şampuanın maskesi kuaför markası zaten ben çok memnunum 1 kg şampuan alıyorum 5 ay gidiyor maskede öyle
Alindoga0705 Valla ne denersen dene hic bir ise yaramiyor 3-4 ayda bir keratin yaptir sarilar misss gibi oluyo ne aciliyo ne akma oluyo