Tuba oglumda göz temasi yok,kelime yok, parmak hareketleri var ve 19 aylik oldu hala yürümüyor komut aliyor, söylenenleri anliyor. Algisi acik ama otizm süphesi var 😔Ben de 4 yildir Almanya dayim buranin isleyisiyle cok bilgim yok.Parmagi birlesik dogdu ve ameliyat oldu parmak masaji icin simdi Ergotherapie gidiyoruz ordan bizi Frühförderung diye bir yere yönlendirdiler.Orda da sanirim motor gelisimi vs bakilacak bilmiyorum.Bana özelden mesaj atsaniz sizinle iletisime gecmek isterim .