Selam kızlar 2 aylık bebeğim de görselde göründüğü gibi tırnak batması oluştu, tırnaklarını kesmiştim bi kaç hafta önce ondanda olmuş olabilir ama nasık geçer, başına gelen var mı acaba ne yapmalıyım doktora götüreyim mi
https://imgyukle.com/i/EfZ7oq