Kızım 13 aylık cümle kurmaya başladı 🧿 oğlum 3 yaşında 3 lü cümle kuruyor bazıları anlaşılmıyor ama ben çoğunu anlıyorum.Bu kadar bariz fark olur mu sizce? Oğlum tek büyüdü sayılır şu bir yılı saymazsak.Kızım doğduğundan beri eşim evden çalışıyor abisi var(3 yaşında) eve gelen giden oluyor sizce bunun etkisi mi yoksa tamamen çocuklarımın karakteri mi?Oğluma yaptıklarımın 3/1 ini kızıma yapamadım yoğunluktan ama oğlum konuşma konusunda çok zorladı beni geniz eti alındı açılmaya başladı.Erkek ve kız anneleri böyle bir farka şahit oldu mu ?