4 martta 2730 gram doğdu oğlum. 2 gün önce doktora götürdüm 3280 gram çıktı bu arada kan uyuşmazlığına bağlı uzayan sarılığımız var sarılığımızda bayağı yüksek ilk oğlumdada aynısı olmuştu nerdeyse 3 ay sürmüştü bundada öyle olacak gibi tek farkla ilk oğlum çok kilo vermişti 4 kilo doğmasına rağmen 3650 ile hastaneden ayrılmıştık bu oğlumda kilo verme olmadı çok sükür ama kilo alımı az gibi geldi bana ne diyorsunuz kızlar?