S_x_w yavrusununannesii ebeveyn kontrollü almalıınız henüz pedal çeviremez çünkü..sevip sevmeyeceği konusunda garanti yok☺️ her çocuk farklıdır ama benim çocuğum sevmişti..şimdi kardeşine de alacağım bakalım
serebro yavrusununannesii 1 yaşından beri ebeveyn kontrollü bisikleti var severek kullanıyor bakalım bu yaz ayakları erip becerebilir mi bilmiyorum ama seviyor.
S_x_w yavrusununannesii ben seneler önce almıştım şu anda satışı yok☺️ Şimdi küçük kızıma globber düşünüyorum..daha farklı çeşitleri de var bu arada farklı markalar
Eslemsi Bemce erken benim kizim 2bucuk yaş ama almam henuz. Yola cikar filan allah korusun. Bide 6 aylik hamileyim pesinede koşamam. Ikinci olmasa alcaktim ama hayal oldu