saadetarasgokay kuzu 2 buçuk yaşında çocuğa gece ekstra birşey yedirmen gerekmiyor, tok tutması için.akşam yemeğeni yedir. Üstüen istiyorsan bi meyve yedir. Yatır uyusun.Benim kızım 15 aylık olucak, akşam yemeğinden sora yatırıyorum, sabaha kadar uyuyor.Evde ne piştiyse,onu yediriyorum yani.Ektra birşey yaptığım da söyleenemez