3 aylık oğlum var doğduğu günden beri ağlıyor çok nadir neşeli halini görüyorum aklımada bugün oyun halısı almak geldi piyanolu işe yarayacak mı onuda bilmiyorum boşuna da almak istemiyorum aranızda benim gibi durumu yaşayıp olupte oyun halısı aldığında çocuklarınız rahat oldu mu?