Kizlar bugun 27 gun oldu sezeryan olali.agrilarim geçmişti
Ama dün ve bugün dikis yerimin üstünde yani göbeğin 2 parmak altında agri var.ayaga kalkarken doğrulamıyorum.sirtim belim kasiklarim da agriyor.bu ne Simdi? Bilen yardimci olsun lütfen cok korkuyorum.hic yerimde oturmadım ameliyattan sonra.bi risk oluşturmuş mudur doktora gitmeli miyim?üşütmeden kaynaklı olabilir mi