Seda0651 Bebeklerinizi atak döneminde nasil uyutuyorsunuz. Ben normalde besige koyup ninni açıyorum uyurdu . 5.ay atagindayiz besige koyuyorum kıyamet kopuyor 4 saat uyanık kalıyor 1 saat agladiktan sonra uyuyakaliyor. Tavsiyeleriniz nelerdir
Prettymom Ay atağındayim hamakta çok huzur bulurdu çabuk uyurdu. Şimdi onda da uyumuyor ne yapacagimi şaşırdım. Ben de merak ediyorum bu dönemde nasıl uyutabilirim. Hele kucağıma alınca daha beter ağlıyor. Benden haz etmiyor mu diye düşünüyorum bazen 🙄
Gamze0707 Prettymom 4. Ay atağı kadar berbat bo atak yok gecmeyecek gibi gelmişti ya çok zordu allah sabır versin
Gamze0707 Masalingonunannesi 1 ay sürdü aslında bitmedi bizimki hep atakta oğlum biraz huzursuz gaz kolik uyku problemi hat safhada olan bi bebek bide hepsinin üstüne 4 ay atağı binince azıcık uyuyan bebeğim 10 saat falan ayakta kaldığı oldu 0 uyku çok zordu