Balkizinannesitugce Kuzeymiram emziriyorsanız tabiki içmeyin sakinnn bende iki gündür hava güzel yakacağım diye başlıyorum orucu acinca yatıyorum 😁 ilk fırsatım karpuz çilek li yapmak 😁😁
marimon Kuzeymiram bizim bir nargilecimiz vardı çok iyi yapıyordu yaptığı nargile yanmıyordu çok iyi köz ayarlıyordu o nerede çalışıyorsa oraya gidiyorduk pandemide izini kaybettik 😂
Kuzeymiram marimon kız zaten cocuk oldugu odada nargile içmesi zararli . Ben dogumdan sonra sadece bikerr içmiştim bebegi diger odaya koymustum bende diger odada içmistim . Bide köz kuyolan yerin etrafinda tabak gibi bisey oluyor köz düşse bile içine duser
Kuzeymiram Rainnnn 😄. Onun ucuna bisey takılıyor sigara kalinliginda onan çekince guzel oluyor ama nargilenin kendi borusu cok kalin 🤣
Rainnnn Kuzeymiram ay sipsi ile bile olsa sevemedim ya ama eşim sever evde 3 çeşit nargile var 😂 nargile içen kızlarda sanki delikanlı kızlar gibi 😂 ay bedense aklımda böle beliriyo 😂
cankuzularim Kuzeymiram nargile sigaradan fena evimizde var emzirme döneminde 1 kere içtim sabahı sabah ettik 🤷♀️
Rainnnn Kuzeymiram ay ankarada yaşıyorum ben vardır ya böle ağır abi kızlar burda onlar gibi işte 😂 elinde nargile deri ceket giyerler lan lı lunlu konuşurlar falan 😂
Kuzeymiram Rainnnn hee evet bilirim onlari goruyoruz sosyal medyada bide lan da demiyorlar lüften , laaayynn oglıım diyorlar 🤣🤣