Annemkuzum12 ya batma dıye bırsey yok zarra oluyor esıj cok anlamıyor sanırım bı lac aya toparlıyımca duzelıyor .cıkarsa o zarar ettıgı coınden zararı kabul etmıs oluyor cıkmazssa 2 3 aya cıkıyor .bızım oyle okdu ve esım de sureklı faal bazen ayrı yatıyoruz dususten bıle bazen kazanıyor ama baya ıyı grafık okuyor garantıcı .kaldıraclı yapıyır ama paranın hepsıyke degıl .senın esın heşsıyle gırmıstır