3 ay 7 günlük bebeğim memeyi reddediyor. Sütüm tazyikli gelmişti mastit olma yoluna doğru gidiyordum. Ama düzeldi şükür. Ondan mı bilmiyorum şimdi gogusler düzelse de emmek istemiyor. Kendini geri atiyor. Biberonu da kabul etmiyor. Ama doymadigini düşünüyorum. Eskiden çok güzel emerdi. Sürekli isterdi. Şimdi ben zorla sunuyorum memeyi. Hep elini emiyor. Gece de derin uykusu pek yok. Saat başı kalkıyor. Aglamiyor ama hep kucakta duruyor. Yere birakamiyorum. Birakirsam bagiroyor. Sizce bu atak mi yoksa başka bir sıkıntısu mi var.