Aysenur348f Oykuuuuuu ben ayını hatırlamıyorum ama oğluma Zekeriya Beyaz dediğimi hatırlıyorum 🤭 Allah affetsin. Korkma annesi geçer o. Sürekli öyleyse tabi götür bir doktora ara ara oluyorsa zaten bir iki aya göz kontrolüne gideceksiniz sorarsın doktora
Tuba Oykuuuuuu ilk 6 ay normal demişti doktorumuz eğer 6 aydan sonra devam ederse göz doktoruna muayeneye götürün
Oykuuuuuu Aysenur348f geçen gün doktor kontrolümüz vardı bebekte şaşılık yok 6. Aya kadar göz doktoruna da rutin muayeneye götürün dedi