Gizemlim Bu damlayi doktorum her beslenme oncesi kullan dedi bugun 2.kullanisimda bebegim ciglik cigliga aglamaya basladi zaten gazli bi bebek ama sakinlesmiyor resmen acaba bu damladan olmus olabilir mi yoksa tesaduf mu
Geceveuzay Gizemlim ben oğluma 2 ay kullandım gazını geçiren tek damlaydı düzenli kullanmaya devam edin faydasını göreceksiniz
Mehtap038 Gizemlim bizim gaz olayını bıtıren bı damladır.cok memnun kalmıstım.ütüyle havluyu ısıtıp karnına bacaklarına koyun rahatlatıyo
giresun Gizemlim benim bebegimede kabızlık yaptı ben bıraktım zaten 3. Aya girince bende yediklerine dikkat edince sancısı azaldi..kullanmadığım damla kalmadı ben damlalarin bebeğime daha çok sıkıntı yarattığını gözlemledim hepsini kestim..benim tavsiyem bol bol dus masaj ve yediklerinize dikkat etmeniz
Keskeuyusamm Bize inanılmaz iyi gelmişti çok iyi gaz çıkarıyordu kızım bunun sayesinde. Baya kullanmıştık.
sumeyyesmom Benim kızım öyleydi sancı çekiyordu hemen bıraktım laktoz intoleransından şüphelendiği icin kullanmamızı ıstemıstı doktor surekli kusuyor bebeğim ama o Ağlamasına değmez asla gaz icin kullanıyosan baska damlaya gec bence
Gizemlim sumeyyesmom nurse harveyste kullandim o da hic fayda etmedi doktorum bunu ve biogaia yi onerdi daha bugun ilk kez kullandim relactazi ama cocugum cok kotu oldu tesaduf mu anlamadim ciglik cigliga susmadi 1 saat resmen
Mehtap038 @ Merve_35 Yok ozaman cok fazla olur gunde bır kez verıyodum ben sabah ve aksam verın cok gazlıysa.dr nuza danısıp artırabılırsınız veya eczacıya