50 günlük bebeğim var gaz sancılarından ağlıyordu . Kucağa alıyorum susuyor yani kucağa alınca mı geçiyor gaz sancısı sanki🤣 Valla bugün kanaat getirdim arsızlığından ağlıyor. Kucağa da çok alıştırmamıştık neden böyle oldu anlamadım . Var mı bi tavsiyeniz ?