Hanımlar selamlar
4 gün önce sezeryan doğum yaptım , ilk gün sütüm gelmedi gelecek filan dediler daha sonda hemşire hanım göğüs ucumun olmadığını vs söyledi tabi lohusa olduğun İÇİN ve meme de gelmediği için ekstra üzülüyorsun ekstra takıyosun …
her neyse dün bebeğimi hastane götürdüm doktorla paylaştım doktor bana silikon meme ıcu almamaı söyledi aldım şimdi sütüm geldi çok şükür fakat çocuğum doymuyor ben de mecburen mama veriyorum süt verdikten sonra bu durumu yaşayanlar var mı