Bebegim 2 aylik ogleden sonra 10 dk kisa uykulari var ve cok yoruluyorum surekli uyutma modundayim özellikle gece uykusuna yatirmak için uzun süre uğraşıyoruz. Sizlerin uyku rutinleri var mi?(pijama giydirmek,tv kapatmak, ışıkların hepsini kapatmak vb.) sizler neler denediniz ve etkili oldu yardimci olursanız sevinirim.