Bugün 2yaşına girmiş bi kedim var. 3 ay önce de kızım doğdu. Hamile kaldıktan sonra onunla ilgilendim ama oyun felan oynatamadım ilk 3 ay düşük riskim vardı. Onu herşeyden çok seviyorum ama bebek olduktan sonra manevi anlamda hiç ilgilenemedim. Sevmek sadece yemeğini suyunu önüne koymak değil bunu çok iyi biliyorum. Kendine ait odası var ve biraz yaramaz bi kedi. Oturma odasına getirdiğim zaman ben kızımı uyuturken kalkamayacağımı biliyormuş gibi perdeye gidiyor,konsola çıkmaya çalışıyor anlayacağınız müdahale edeyim derken bazen kızım uyanıyor. Yemek yerken saldırıyor bazen müdahale ettiğimiz halde. Evde zaten her perde yırtık kedim yırttı bez dolaplarımı yırttı içindekileri vs çıkardı.Bende onun mutlu olabileceği,rahat rahat gezebileceği ve onunla oyun oynayacak bi sahibi olsa daha iyi olur mu diye düşündüm. Onun için çok üzülüyorum çünkü ben ona layık bi sahip değilim biliyorum. Ama bir yandan da bu düşünce aklıma gelince ağlıyorum. Siz olsanız ne yapardınız ??