Hercai88 20 lik dişim iltihaplı durumda dün geceden beri ölüyorum ağrı kesici ile ayaktaym yemekleri çiğneyemez oldum... Yurt dışından geldim tatile ama sigortam var fakat bilmiyorum nereye gidicem napcam hangi hastaneye gidebilrm bu saatte 😭😭😭
DenizKizi Hercai88 geçmiş olsun hürriyet diş hastanesinin acili açık oluyo diye biliyorum esimin dişi ağrımıştı bi dönem gece falan cok gittik bugunde acil açık olmalı diye dusunuyorum
Palestinianbride Hercai88 emziriyormusunuz bilmiyorum ama tedavi olana kadar koyu bir karanfil suyu ile gargara en olmadı anestol krem ile ayakta kalırsınız diş zor Allah şifa versin
DenizKizi Hercai88 bu saatlerde gidip şansınızı deneyin bi insallah açıktır diş ağrısı cok zor. Sık sık tuzlu su ile çalkalayın belki hafifletir
Alpmerve Hercai88 maalesef bugün resmi tatil 😔😔 ama hürriyet dış hastanesi acil vardır bı bak oraya istersen