Hanımlar merhaba, 5.5 aylık oğlum var, doğduğundan beri arabada durmuyor, en fazla 5dk sonra kıyamet koparmaya başlıyor, valla çok özeniyorum arabada uyuyanlara. Puset denedik, araç koltuğu denedik, bir de gittik en kalitelilerini aldık ama yok. Kendi çocuk arabasında da artık durmamaya başladı, çocuk dışarı çıkınca bambaşka biri oluyor, kesinlikle istemiyor, sürekli huysuz, sürekli ağlıyor. Böyle olup da şunu yaptım bunu yaptım alıştırabildim dediğiniz bir öneriniz olur mu?