Asyamaslan Merhaba , 35+6 günlük doğum yaptım dün. Süt sağmaya başladım akşam hemen. Çok az geliyor, bebeğim kuvezde .. mama da veriyorlar .. moralim hem bozuk hem de sütüm neden az geliyor.. nolur destek verin anneler .. çok kötüyüm
SeninAnnenBirMelektiYavrm Asyamaslan az gelir sonra çoğalır ilk gün 10 cc bile cikmaz. Ama ağız sütü olduğu için bir iki damlası bile bebeği doyurur. Bol su için bir kaç güne artar
TugbaEylul3261 Asyamaslan benim kızım da 4 gün küvezde kaldı ilk gün ancak 1 cc götürdüm sonraki gün 4 cc derken yavruma kavuşunca arttı bir de küvezde kaldığı süre boyunca sanki yanımdaymış gibi 2 saatte bir sağdım sıcak duşta ovaladım rezene çayı içtim. Hala içiyorum
AlminaLina Asyamaslan kıyamam aynı durumdayz ameliyattan çıktm hemen süt sağdılar ilk süt harika sonra dediler isdersen bebeğini görebılırsın görmeme gittim perişan oldm çıktm 😔😔Ne süt kaldı ne bişy dua edıyrm şimdi hayrlısı ile geldm diye sütümüz
Serra_Annesi Çok geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda sağlıkla yavrunuza kavuşursunuz🙏🏻Boza, tahin helvası, dere otu ve bol su için süt yapar. Sıcak duşta göğüslerinizi ovun ve en önemlisi moral.
Asyamaslan TugbaEylul3261 neden yattı peki ?? 3 saatte bi sağıyorum. 2 saate mi düşürsem bir de hemen verdiniz mi sütü yoksa dolaba mı attınız ? Hastaneye götürsem mi acaba
TugbaEylul3261 Asyamaslan geçici solunum sıkıntısı vardı ciğerlerindeki sıvıyı atamamış ama allaha şükür antibiyotiğe gerek kalmadan 4 günde cıktı. Benden istemişlerdi doktor bi iki damla bile olsa getir veririz ilk süt önemli demişti. Ben eczaneden enjektör aldım 10 15 tane çünkü her sağımda farklı enjektöre koymak gerekiyor her sağımın sütü karışmayacak zaten az geldiği için 3 saatte bir sağmada enjektör yetiyordu gündüzleri 2 geceleri alarm kurup 3 saatte bir sağdım. Buzdolabının kapağında sakladım 4 derece yeterli. Zaten diyelim bugün başladım sağmaya yarın hastaneye gitmeden hemen son sağımı da yapıp diğerleriyle birlikte götürüyordum 24 saatte bir götürüyordum yani
TugbaEylul3261 Asyamaslan bir de bestlak damla kullandım demeyebilirsin bence faydası var zaten bitkisel tamamen
Sedaf Asyamaslan tatlım öyle hemen gelmez sütün moralini yüksek tut bende sezeryanla doğum yaptım ilk 3 gün damla damla geldi sağdım hep enjektörle verdim 3. Gün duş aldım bolca Süt yapan şeyler yiyip içtim sütüm 10 cc ve üzeri gelmeye başladı ama ağız sütünü yani o sarı sütü sen sen ol bir damlasını bile heba etme ver çocuğa
Mhendisanne Asyamaslan bacım zaten çocuğun midesi il bir ay yumurta kadar bile değil günden güne büyüyor seninde sütun günden güne artacak hiç endisen olmasın hele ki bide emmeye başlasın sonra gör sen inşallah sütun olacak üzülme sen
Asyamaslan Mhendisanne bebeğim küvözden çıktı . Şimdi de emziremiyorum . Ağzı küçük göğüs ucum büyük önerisi olan var mı emmek istiyor, ağzına koyunca memeyi ağlıyor kavrayamıyorum sanırım ağlıyor ..
Hazelhazel Asyamaslan Canım kuru üzüm kuru dut incir hurmayi kaynat bir bardağın yarısına bundan koy yarısına sut koy iç sut yapıyor
Elcinn Asyamaslan üzülme sütün gelir sen sık sık sağ ve yoğun bakıma götür bende 37 haftada yaptım 1 hafta kaldı kızım yoğun bakımda sütümü dondurup götürüyordum versinler diye ama belki senin ki küçük diye doysun sarılık olmasın diye mama veriyorlardır ama sen sütünü söyle ısrar et gönder götür
Elcinn Asyamaslan canım helva ye boza ye bol bol su iç hurma ye tahinli helva ye üstüne bol bol su bide üzüntü yapma
Mhendisanne Asyamaslan ılık duşa beraber girin kucağında iken emzirmeyi dene Bi bakalım.emecek mi meme reddi gibi duruyor genelde bu çözüm olur