Giz3w Merhaba, Bebegimin yeni cikmis bir disi biraz uzadiktan sonra dis eti sisdi uzerinden tekrar dis ciktigini gordum bugun.Doktora goturecegim randevu aldim.Basina boyle bisey gelen var mi ? 😔
Aykuzum Giz3w bebeklerde bilmiyorum ama kardeşimin öyleydi dişleri damagi küçük diyeymis alttakini çekmişlerdi üstteki yerine geçmişti kucukken belki öyle biseydir.
HicisleriBakani Merhaba ben de vardi küçükken. Kökü olmuyor o dislerin genelde dişçi çekiyor. Ben sanirim 7 yasina yakindim çekildiğinde
Giz3w HicisleriBakani cok zor cikiyor bayadir sis hic bisey yemiyor normal dis zamaninda boyle degildi.Cok uzun surdu korkuttu tesekkur ederim 😞