Galiba az degil ama kalitesi düşük çünkü doymasa ağlar durmaz uyumaz diye düşünüyorum. Çocuk doyuyor ama yeterli kiloyu almıyormus cisli bez sayısı tamam mutlu bir bebek gaz dışında tabi. Ama bugun baska bir sebepten doktora gittik kilosuna da baktı iki haftada 130 gram civarı almış takip edelim az dedi önce emzir sonra sağ onu da ver dedi haftaya gel duruma göre bakalım dedi yanı bundan önce ayda 1,5 kiloya yakın alıyordu ne oldu da böyle oldu anlamadım su an 2,5 aylık. O kadar üzüldüm ki daha hastanede ağlamaya başladım eşim sürekli moral vermeye çalışıyor ama yok yıkıldım resmen. Doğru dürüst yemek yapıp yiyemiyorum sadece kuru yemişime ve içeceklerime dikkat ediyorum o kadar. gaz var diye bir çok şeyi yapıp yemiyorum ondan mi kilo alamadı bu çocuk acaba doktor net bir sey konuşmadı ben stres oldum. Hemen manuel pompa aldık ama onu da tam beceremedim kaşık biberonla vereyim dedim istemiyor hastane tipi mi kiralasam bilemedim elektrikliler de çok pahalı olmuş. Bu arada regl de oldum ben doğumdan sonra ilk kez ondan mi oldu gecen hafta da atesliydim iki gün o da mi etkiledi herseyi herseyi düşünür oldum ne olur bebeğim düzenli kilo alsın hic böyle bir sonuçla karşılaşacağımı düşünmemiştim giderken. Eşimi de tembihledim kimseye söylemeyeceksin ne senin annene ne benimkine bir de onlar strese sokacak beni ama birilerine anlatmam gerekiyordu ben ne yapayım şimdi ne iyi gelir kafam durmuş durumda