Egesmom05 Ana filtre makinanın altında delik delik bir alan oluyor orası. Önce altta tabak konan yeri çıkarıp sonra tabandaki parçaları tek tek çıkarın, suda yıkayıp temizleyin. Bulaşıklar çok temiz konsa bile filtre zamanla doluyo ve bulaşıklar malesef temiz yıkanamıyor. Deterjan kokusu ya da temiz yıkanmama sorunları genelde bundan oluyormuş. En geç 6 ayda bir filtreyi temizlemek lazımmış. Bir de tabak bardak koyulan yerlerin altında fırfırlar var ya onlar falan hepsi çıkıyo yılda bir onları da çıkarıp temizliyorum ben. Makinanızın markasını yazıp youtubedan filtre temizleme yazarsanız kesin videosu vardır