Merhaba anneler bizim kadar olanlar sohbete katılabilir mi lütfen kızım 1 ay 22 günlük ama son zamanlar 10 dk tek emiyor doyuyor ya da huy mu edindi nedir bazen diğer memeye geçiyorum onuda alıyor 10 dk ama tek memede 10dk fazla kalmıyor önceden 15 20 dk kalırdı yani bu konuyu takma sebebim doktorumuza soramadım kontrolde ama şöyle duydum ilk 10 dk su imiş sonrası witamin değerler we ardına doyurucu süt diye biliyorum Yani 15 20 dk emmeliymiş bir bebek tek memeyi bunu nasıl yenebiliriz bizim gibi olanlar weya bu bilgide bilgisi olanlar aydınlatabilir mi beni çok taktım da kafama bide çewrem kızın zayıf deyince post açmak istedim