YigtnAnnesi ben 19 aylıkken cıkardım bezi suan 24 aylık 1 ayda anca ögrendi diyebilirim kakayı asla kacırmadı uykuda da h kacırmadı ama gündüz oyun esnasında cok cişini yaptı altına yapınca geldi felan derken zamanla onuda söyledi sabır gerekli bide işedi ev battı diye düşünmeyin yaza tam gecmedden alıstır İn rahatlayın cocuk bide tuvalet vakti yazın eve kapanmasın