Dün doktora gittik.kolay antibiyotik yazmayan hoşuma giden bir doktordu kan takviye edici tavsiyesi istedik öksürük var dedim.bana prospan şurup önerdi.dedim 1-2 yaş altı kullanamaz ki bunu.hayir kullanabilir dedi.tabi aldım ama içim içimi yedi sonra bu videoyu gördüm.arkadasimin oğlunun doktoru bu