Karpuzsmommy Kız bebeği idrar yolu enfeksiyonu olan var mı? 5,5 aylık bebeğimde enfeksiyon var antibiyotik kullanıyor. Baska ne iyi gelir?
Ummahan250820 Karpuzsmommy benım kızımda 6 bucuk aylık devmlı tetıklıyor 10 tne ıgne verdı doktorumuz ınsaalh gecer canım
Saudade Karpuzsmommy benimde 2 ay 3 günlük bebeğim 1 aydır enfeksiyon var ve bakteri kötü bi bakteri çıktı antibiyotik kullanıyoruz largopen yada augmentin geçti gibi
Karpuzsmommy Saudade bize de zimaks verdi doktor insallah sizinde bebeğiniz tez zamanda iyilesir gecmis olsun
Ummahan250820 Karpuzsmommy Saol. Canım doktorumuz kız bebeklerde tekrarlaya bılıyor dedı ıgnelerle gecer ınsallah tamamen