simosum merhaba, bebeğim 2 ay 10 günlük ben de aynı durumu yaşadım göğüs ucum yoktu hastanedeki ebelerin önerisiyle avent silikon uç aldım, kızım baya emiyordu fakat süt azaldıkça silikon uçtan tam akış olmuyordu ağlayarak bırakıyordu memeyi. Elimle kontrol ettiğimde de sütüm tek kanaldan da olsa vardı. Hal böyle olunca bıraktırma kararı aldım YouTubede ya da forumlarda ne kadar video yazı varsa okudum diyebilirim. Ben şöyle yaptım ilk gün asla mememi almadı alıştığı için, ağlamasına izin vermeden taktım silikon ucu, ara ara yine denedim yakalar gibi oldu iki çekip bıraktı hep. Ertesi gün ayakta denedim baya işe yaradı biraz karanlıkta denedim ve özellikle gece beslenmesinde baya aç kalktığı için bir nevi mecbur aldı. Böyle böyle bıraktık tamamen. Biraz sabır edin eminim bırakır rahat rahat emer inşallah💗