İki doğumun da normal doğum şeklinde gerçekleşti.Maalesef 2. doğumdan sonra basur problemim daha fazla ve şiddetli olmaya başladı.Ara ara Fitil kullanıyorum ama kusura bakmayın WC ihtiyacimdan sonra oturmakta hareket etmekte zorlanıyorum .Benim gibi bu sorunları yaşayan annelerim var mı varsa lütfen bana da yardımcı olur musunuz 40 günlük bebeğimle bu durumu atlatmam zulüm gibi geliyor. Ameliyat olursam bebeğimi emzirmemem gerekiyormuş Dr. Öyle söyledi ama kızım çok küçük.