ssari1903 PrenSesim12 valla kapatamadım canım bebek küçük tek odam ısınıyor zaten sanırım ay ortasında anca
Kbrnr PrenSesim12 ben kapattım herkesin evi farklı kuzeyde oturanların evi soğuk olabilir ama dışarda mont giycek bile hava yok çok güzel
Masalingonunannesi Valla ben bugun 37 dusurdum kendim usudum geri yukselttim ben usuyorsam 5 aylik kziimda usur bence daha erken. Herkesin fikri farkli olan bir duurm