Battaniyeyi verdim yikamaya bu sekilde geri geldi sanki sadece parfüm sıkılıp gönderilmiş gibi bunun gibi 10 15 yerde leke var. Halidanda lekeler çıkmamış. Aradım alalım tekrar yıkayalım dediler ama ben güvenmiyorum bunlara para iadesi mi istesem yoksa tekrar mi yıkasınlar sizce iade de yaparlar mi bilmiyorum

