dominantteyze evet canım bende hamileyken çıkmıştı antibiyotik kullanman lazım dedi doktor ama kullanmadim okuttum valla kendimde okuduğum suyla yüzümü yıkadım aynı sivilce gibi uç oldu sonra patladı 2-3 kere kendiliğinden geçti ama göz damlası da kullandım bu arada doktora götürün derim