Merhaba kızlar öncelikle hayırlı ramazanlar 26 haftalık gebeyim .bugün tuttum orucumu hayırlısıyla ama bebeğim karnimda o kadar hareketli ki .normalde de öyle ama bugün hiç durmuyor 😂😂 ister istemez vesvese oluyor bende de acaba açılıyor mu sizce öyle mi ??