dln593 benim bebeğimde de olmuştu doktora sorduğumda pişik gibi düşün dedi. Bebeğim biraz yanaklı bı bebek boynunun altında kulağının arkasında oluyordu. Hava almadığı için duştan sonra tam kurulanmadigi için oluyormuş. Ben kantaron yağı sürüyordum ama şimdi havalar iyi olunca sık dus aldırmak zorundayiz o yüzden krem aldım Bepanthol baby kullandım bir iki kullanımda ciddi anlamda azalma oluyor sık sık temizleyin nemlendirdiginiz bezle sonra kremi sürün inşaAllah fayda edecektir