Oğlum gece ilk uykuda 2-3 saat uyuyor yani 9-12 arası ondan sonra hep saat başı ağlıyor emmek istiyor kucak istiyor sebebini gaza bağlıyorum hala gazlı ve kakasını yapmakta çok zorlanıyor… böyle olup geçen anneler var mı? Kakasını yapmayı bir türlü öğrenemedi